Ivo Opstelten verovert De Bilt

Een VVD bus met alle VVD kandidaten voor Provinciale Staten Utrecht kwam tijdens een bus tour naar centrum Bilthoven om de sfeer in onze mooie gemeente te proeven. Oud minister Ivo Opstelten en fractie voorzitter van de VVD in de Tweede Kamer Halbe Zijlstra waren erbij. RTL Nieuws en andere landelijke media pikten het snel op.

Zaterdag 14 maart was een mooie en bijzondere dag van campagnevoeren voor de verkiezingen van Provinciale Staten en Waterschappen op 18 maart. De VVD was zaterdag aanwezig op het Maertensplein in Maartensdijk, de Hessenweg in De Bilt, en de Kwinkelier in Bilthoven.

Een VVD bus met alle VVD kandidaten voor Provinciale Staten kwam tijdens de bus tour naar centrum Bilthoven om de sfeer in onze mooie gemeente te proeven. Oud minister Ivo Opstelten en Halbe Zijlstra waren erbij. Maar ook Tweede Kamer leden Perjan Moors, René Leegte en Eerste Kamerlid Ben Swagerman uit Bilthoven. De afgelopen week afgetreden Ivo Opstelten oogstte veel lof en ogen als op schoteltjes omdat hij na zijn aftreden gewoon weer op straat was.

Vele voorbijgangers schudden een hand en namen een VVD-flyer in ontvangst tijdens zijn rondgang met de 50 VVD-ers door het dorp. Ivo Opstelten sprak zijn steun uit voor de Biltse VVD kandidaten Christiaan van Nispen tot Sevenaer (zie foto met Ivo Opstelten) en Joël Scherrenberg en bezocht met de andere VVD’ers ook een aantal ondernemers in centrum Bilthoven. RTL Nieuws en andere landelijke media pikten het snel op.

VVD De Bilt heeft twee eigen kandidaten bij de komende verkiezingen die een voorkeurscampagne voeren: voor Provinciale Staten is dat Christiaan van Nispen tot Sevenaer uit Bilthoven, op nummer 22, en voor het waterschapsbestuur Stichtse Rijnlanden (HDSR) is dat Joël Scherrenberg uit De Bilt, op nummer 4. VVD Provincie Utrecht heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de veiligheid en bereikbaarheid van De Bilt, met onder andere een bijdrage voor de nieuwe tunnels onder het spoor en bij de Utrechtseweg.

De boodschap van VVD provincie Utrecht is: Koersvast. De VVD is de partij die werkt aan werk, een groeiende economie, betaalbare zorg en veiligheid.

Het VVD verkiezingsprogramma voor Provincie Utrecht kunt u vinden op www.vvdpsutrecht.nl

Het VVD Verkiezingsprogramma voor Waterschap HDSR staat op www.hdsrverkiezingenvvd.nl

Bron: Stadspers