Utrechtse VVD dag

De eerste Utrechtse VVD dag was afgelopen zaterdag 31 oktober 2015 bij Figi in Zeist. Het was een dag met een misschien laatste vergadering van de kamercentrale, met veel ontmoetingen tijdens workshops en een afsluiting met Mark Rutte en Henry Keizer.

foto: Arthur Kocken presenteert jaarverslag aan Wouter Kolff

In de ochtend was de Centrale Vergadering van de Kamercentrale grotendeels gewijd aan de voorstellen voor een nieuwe VVD partijstructuur. Remco van Lunteren is bedankt voor zijn inzet in twee termijnen als gedeputeerde. Jacqueline Verbeek ging in op de actualiteit met de liberale uitgangspunten voor Provincie Utrecht.

Tijdens deze dag heeft fractievoorzitter Arthur Kocken met genoegen het Jaarverslag 2014-2015 van de VVD Statenfractie aan het bestuur van de VVD Kamercentrale aangeboden. Wouter Kolff nam het in ontvangst.

In dit jaarverslag staan o.a. de onderwerpen opgenomen die behandeld zijn in Provinciale Staten alsmede de wijze waarop de fractie daarmee is omgegaan.

Bekijk het Politiek Jaarverslag 2014-2015 van de VVD Statenfractie Utrecht in de bijlage.

foto's: Yvonne Bottema