Training: Liberalisme 1 (Online evenement)

Wil jij meer te weten komen over het liberalisme? Doe dan nu mee met de training basisbeginselen van het Liberalisme. Je leert hierin meer over wat liberalisme is. Hoe deze is ontstaan en door de jaren heen is veranderd. Wie hebben daar aan bij gedragen? Wat zijn de belangrijke momenten in de geschiedenis geweest die het liberalisme hebben gevormd? Ook kom je meer te weten over welke andere stromingen naast het liberalisme bestaan. Hoe deze zienswijzen van elkaar verschillen en waarom het liberalisme vandaag de dag zo relevant is.

De training wordt verzorgd door topdocent Reinout Woittiez. Reinout heeft vele hooggeplaatste directie en advies functies vervuld binnen het publieke domein. Ook heeft hij veel ervaring als trainer binnen het opleidingsinstituut van de VVD, Stichting Haya van Someren.

Datum: 3 maart 2021
Tijd: 20:00 tot 22:00
Locatie: Online (via Zoom)
Kosten (voor leden): € 20,22 (ter dekking van de kosten en de rest
komt ten goede van de gemeenteraadsverkiezingen in 2022)

Aanmelden: secretaris@vvddebilt.nl

Nota Bene: Liberalisme II verzorgen we 28 april. In die training ‘Liberalisme: de praktijk’ leert u hoe u de liberale uitgangspunten kunt toepassen in de dagelijkse praktijk. Op welke manier spreekt u de kiezer aan met een liberaal verhaal?