VVD De Bilt start 2019

De nieuwjaarsreceptie van VVD De Bilt was goedbezocht. We waren te gast bij een wijnproeverij met ondernemer Jan Giesbers van Q-Vignes Wijnimport, op de Looydijk in De Bilt. Ook aanwezig was de Biltse Josse Haarhuis van Pig Me met een assortiment worst. We startten met een korte terugblik op 2018 en de winst met Nieuwe Energie bij de verkiezingen voor de gemeenteraad. En daarna echt over naar 2019: Heel leuk was dat vijf nieuwkomers bij VVD De Bilt zich enthousiast presenteerden. Fractievoorzitter Leontine Kok en wethouder André Landwehr verzekerden dat we een goede koers hebben om te bouwen aan een topklimaat voor gemeente De Bilt.

In 2019 zijn verkiezingen voor Provinciale Staten, Waterschap, Eerste Kamer en Europees Parlement. De vier Biltse kandidaten voor Provinciale Staten Utrecht presenteerden zich: Romana Engeman, Camiel Beijer, Jolanda van Hulst en Kees Lelivelt.

Op woensdag 6 februari is er een debat tussen lijsttrekkers Provinciale Staten in De Vierstee in Maartensdijk. Dit debat is een samenwerking van politieke partijen in gemeente De Bilt. In de aanloop naar de verkiezingen voor Provinciale Staten en Waterschap op 20 maart gaan we de verkiezingsprogramma's en onze kandidaten ook met andere activiteiten presenteren.

Wordt vervolgd!