Met wie kom jij naar het festival?

Klaas Dijkhoff. Het vragenuurtje met onze Tweede Kamerleden. Discussies over het klimaat, migratie en de economie. Mark Rutte. Een door jouw gekozen gastspreker. De finale van de debatwedstrijd. Maar ook muziek en een goed feest. Stuk voor stuk ingrediënten voor het tweede VVD-festival op zaterdag 15 juni. Jij komt natuurlijk weer. Rest de vraag: wie neem je mee?

Samen hebben we in Nederland veel opgebouwd. Nu moeten we dit beschermen en mooier maken. Met iedereen die snapt dat we er samen iets van moeten maken. Hoe krijgt iedereen bijvoorbeeld kansen om wat van zijn leven te maken? Hoe houden we klimaatmaatregelen behapbaar en betaalbaar? En wat betekent het om anno 2019 een liberale partij te zijn?

Deze discussies vragen om zoveel mogelijk meningen. De toegang is daarom gratis en iedereen is welkom.

De inschrijvingen zijn nu open: aanmelden hoeft niet, maar is wel handig om van een plaatsje verzekerd te zijn. Meld je daarom snel aan via MijnVVD, want vol is vol. Wil je iemand meenemen? Laat het ons dan even weten!

Meer informatie vind je hier.

In aanloop naar het festival presenteren we de diverse programma-onderdelen via de app. Hiermee kun je straks ook jouw persoonlijke programma samenstellen. Dus: download de app in de App Store en mis niets!