Liberalisme dat werkt voor mensen

In 1948 werd onze partij opgericht om een vuist te maken tegen de sociaaldemocratische en christendemocratische stromingen. Een partij met duidelijke ideologische wortels: het liberalisme. Een thuishaven voor iedereen die de vrijheid omarmt en een partij die de veiligheid en het welzijn van alle Nederlanders wil bevorderen.

Samen hebben we veel bereikt. Er zijn weinig landen waar je zoveel vrijheid, veiligheid of welzijn kent als in Nederland. Daar mogen we trots op zijn, maar dat betekent ook dat we niet op onze lauweren mogen rusten. Het is onze verantwoordelijkheid om ons prachtige land verder vooruit te helpen. Daarom heb ik een discussiestuk geschreven. Om met elkaar te bespreken hoe we onze vrijheid het beste kunnen bevorderen, welke middelen het effectiefst zijn om het welzijn van de Nederlanders te bevorderen, welke problemen de meeste aandacht verdienen en voor wie wij opkomen.

Deze discussie legt het fundament voor onze toekomst. Een basis die heel Nederland toont hoe wij naar bepaalde zaken kijken, wat wij willen betekenen voor ons land. Daarom ga ik graag met jullie in gesprek. De komende periode zal ik naar iedere regio komen om specifiek over onze toekomst te praten, meer informatie over deze bijeenkomsten volgt binnenkort. Ook is er tijdens het festival op 15 juni voldoende ruimte om hierover het gesprek aan te gaan.

Bijlage: pdf van discussiestuk 'Liberalisme dat werkt voor mensen' van Klaas Dijkhoff

Wat vind jij van het discussiestuk? Praat mee en schrijf je in voor komende bijeenkomsten waarbij je met Klaas in gesprek kunt gaan! Of laat alleen je mening achter. Zie https://www.vvd.nl/klaas-in-discussie/

In discussie met Klaas Dijkhoff op 15 mei in De Bilt

De eerste bijeenkomst is in De Bilt, in het HF Wittecentrum, Henri Dunantplein 4, 3731 CL De Bilt.