Sfeervolle nieuwjaarsbijeenkomst

De jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst van VVD De Bilt is ook dit jaar weer goed bezocht. Voorzitter Bart van de Kerkhof en wethouder André Landwehr blikten terug op 2019 en bespraken welke uitdagingen er in 2020 te wachten staan.

In 2019 zijn vele momenten de revue gepasseerd, waaronder wisselingen in de fractie (link), het bestuur en bevlogenheid van inwoners rondom de woningbouwlocaties.

Ook het nieuwe jaar belooft een jaar van uitdagingen te worden. Volgens wethouder Landwehr zijn er vele onderwerpen in de gemeente die in 2020 aandacht nodig hebben, waaronder op het gebied van mobiliteit, ruimtelijke ordening en het centrumplan Bilthoven.

Naast betrokkenen vanuit de lokale afdeling, heeft ook de voorzitter van de regio -Richard Nijhoff- de aanwezigen toegesproken. De VVD levert als partij vele burgemeesters, wethouders en is sterk vertegenwoordigd in de provicincie. Deze sterke vertegenwoordiging is iets om trots op te zijn. Ook vanuit het perspectief van de provincie is stil gestaan bij het aankomende jaar in relatie tot de VVD.

Na de momenten van toespraak is traditioneel afgesloten met een hapje en drankje. Al met al een geslaagde bijeenkomst.