Definitieve kandidatenlijst gemeenteraadsverkiezingen 2022 VVD de Bilt vastgesteld

Zojuist is door de leden de definitieve kandidatenlijst vastgesteld waarmee VVD De Bilt de komende gemeenteraadsverkiezingen ingaat.

De kandidatenlijst is met zorg vastgesteld door de kandidaatstellingscommissie en overgenomen door het netwerkbestuur. Tijdens de ledenvergadering hebben de leden de democratie laten zegevieren. Met diverse stemronden en tal van beraadslagingen is het netwerk met een prachtige lijst van kandidaten gekomen.

De kersverse lijsttrekker Ralph Jacobs gaat de campagne in met een mooie en gevarieerde lijst kandidaten. Met kandidaten van diverse achtergronden, expertise en ervaring ziet VVD de Bilt de verkiezingen met vertrouwen tegemoet.

De lijst namens VVD de Bilt ziet er als volgt uit:

1. Dhr. Ralph Jacobs
2. Mw. Kariné Klyan
3. Dhr. Kees Lelivelt
4. Dhr. Eelco Dalmeijer
5. Dhr. Kenneth Ruighrok
6. Dhr. Harman Kloos
7. Dhr. Anton Valk
8. Mw. Hester Klein Lankhorst
9. Mw. Cyrilla Dimitroff
10. Dhr. Michiel Verveld
11. Mw. Hylkia Nas-Kersten
12. Dhr. Gabriel Nijland
13. Dhr. Fred Steenwinkel
14. Dhr. Gert- Jan Weierink
15. Dhr.  Henric De Jong Schouwenburg

Ieder van hen staat klaar om bij te dragen aan de leefomgeving in onze gemeente. Er liggen tal van grote dossiers op tafel waarvoor de nodige inspanning nodig is. Denk aan woningbouw, energietransitie, mobiliteit en meer. Met een verkiezingsprogramma in de hand gaat elk van deze kandidaten graag voor inwoners van onze prachtige gemeente aan de slag.

Namens het bestuur feliciteren wij alle kandidaten met hun definitieve kandidatuur. Ook wensen wij hen veel succes in de aankomende campagnetijd.