De VVD ledendag: Word lid van de VVD!

De Tweede Kamer vulde zich met alleen maar VVD’ers! Op zaterdag 7 april was het namelijk de VVD-ledendag. Jong en oud, nieuwe leden en mensen die al wat langer deel uitmaken van de gezelligste partij van Nederland kwamen op de zonnige zaterdag naar Den Haag. Met workshops debatteren in de Tweede Kamer zelf, rondleidingen en gastoptredens van onder meer Mark Rutte, Klaas Dijkhoff en vele ministers, staatssecretarissen en Kamerleden was het een geslaagde dag.

Wil jij ook weten of de VVD iets voor jou is? Word lid voor slechts 25,- en doe mee!

Voordelen VVD-lidmaatschap

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.

Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.

Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.

Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, 6 keer per jaar het ledenmagazine Liber en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

zie ook: https://www.vvd.nl/word-lid/