Economisch congres Q4 op 7 april

Groots economisch congres: Samen grenzeloos ondernemen: ‘Morgen succesvol ondernemen, start vandaag’. 7 april 2016 | SBI Doorn | 14.00 - 20:00 uur. Een unieke samenwerking van ondernemers en ondernemersverenigingen en gemeenten op de Utrechtse Heuvelrug en de Kromme Rijnstreek.

In de mooiste regio van Nederland staat iets geweldigs te gebeuren! Een congres voor iedereen die geïnteresseerd is ondernemerschap, innovatie, duurzaamheid, kennisdeling, samenwerken en verbinden.

Wat kun je verwachten?

Dagvoorzitter is Tom van het Hek. Verder geeft o.a. Hans Biesheuvel ons een blik in de toekomst. Tijdens vakgerichte interactieve themasessies, praten we je helemaal bij over de thema's. Wordt de 'Parel van de regio' gekozen en wordt nieuwe huisstijl van Q4 gepresenteerd. En verder zit er nog iets in de hoge hoed, maar dat maken we later bekend via social media. Volg ons en blijf op de hoogte. Ons doel? Zorgen dat jij geïnspireerd naar huis gaat!

Thema's:

Educatie, hoe verbind je educatie en ontwikkeling binnen en buiten de regio? Regio Q4 ontwikkelt de Kennisstraat;

Innovatie, start-ups, kennisdeling en ondernemen binnen en buiten de regio, hoe pak je het aan?;

Lokaal en regionaal aanbesteden, hoe werkt dat?;

Participatie, Duurzame inzetbaarheid en Lokaal aanbesteden, een nieuwe kijk op werk, op duurzaam participeren en lokaal aanbesteden. Hoe laat je iedereen natuurlijk meedoen?;

Vastgoed, hoe optimaliseer je de regionale vastgoedportefeuille (leegstand, nieuwbouw, verbouw, renovatie) met de snel veranderende marktvraag?;

Gastvrijheid, hoe verbind, verras en creëer je in deze tijd?

Maak kennis met deze verschillende thema’s op een interactieve manier en kom je bijdrage leveren, want samen onderneem je meer dan alleen.

Kennismaken met dit initiatief? Meemaken hoe inspiratie en enthousiasme energie oplevert die leidt tot concrete projecten? Weten wat er in jouw vakgebied speelt? Reserveer de datum vast in je agenda en kom met eigen ogen zien en beleven dat grenzeloos ondernemen mogelijk is!

De Regio Q4 is een zichzelf onderscheidende regio die ‘the best of both worlds’ biedt. Namelijk enerzijds de ontspannenheid van het platte land en anderzijds de snelheid die ook in de omliggende steden geldt. Daardoor fungeert de Regio Q4 als broedplaats voor pioniersschap en innovatie. Een regio die letterlijk en figuurlijk alle ruimte biedt aan ondernemers die ondernemerschap, wonen en vrije tijd optimaal willen combineren. Alle faciliteiten en capaciteiten zijn er aanwezig. Daardoor komen hier veel nieuwe initiatieven, zoals bovengenoemde samenwerking, tot bloei.