Het Najaarscongres op 19 november: Zeker Nederland

Het is zover! We staan aan de vooravond van de Tweede Kamerverkiezingen in 2017. Ook deze campagne zetten wij alles op alles om weer de grootste partij te worden. Want Nederland is een geweldig, vrij en veilig land. Een land om voor te vechten. Dat hebben wij de afgelopen jaren gedaan. Samen met al die koppige, optimistische Nederlanders hebben wij ons door de crisis heengeslagen. De basis is nu op orde, maar we zijn er nog niet. Nu willen wij ervoor zorgen dat iedereen ook daadwerkelijk gaat voelen dat het beter gaat. Met trots presenteren wij dan ook het concept-verkiezingsprogramma aan u. Een verkiezingsprogramma dat Nederland in de toekomst nog beter maakt.

Tijdens het Najaarscongres op zaterdag 19 november in Noordwijkerhout stelt u het definitieve verkiezingsprogramma vast. Er is volop ruimte om te discussiëren over de ingediende amendementen. Het woord is nu aan u.

Ook zal onze campagneleider Tamara van Ark u meenemen in de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017. Het congres zal worden afgesloten door onze lijsttrekker en minister-president  Mark Rutte.

Aanmelden
Aanmelden kan via ‘MijnVVD’ vanaf vrijdag 7 oktober tot en met vrijdag 11 november (www.mijnvvd.nl, tab ‘Evenementen’, keuze voor ‘VVD-Congres zaterdag 19 november 2016’). Hebben wij uw aanmelding vóór 4 november 2016 om 12.00 uur ontvangen, dan ontvangt u in de week van de Algemene Vergadering de congresbescheiden, zoals de stempas (indien stemgerechtigd), thuis. Deze worden eenmalig verstrekt, dus vergeet de congresbescheiden niet mee te nemen naar het congres.

Congresstukken en leeswijzer
Het programma, de agenda en de bijlagen voor het Najaarscongres vindt u op www.vvd.nl/av. Het Hoofdbestuur publiceert op vrijdag 11 november de leeswijzer met de amendementen op het concept-verkiezingsprogramma.

Wij zien u graag in Noordwijkerhout!