Voorjaarscongres: Aan de slag voor Nederland!

De maanden van intensief campagne voeren liggen achter ons. Onze inzet en het harde werk is beloond. Deze Tweede Kamerverkiezingen hebben wij samen een fantastisch resultaat behaald. Opnieuw mag de VVD zich de grootste partij van Nederland noemen. De kiezer heeft ons het vertrouwen gegeven om ons land de komende jaren veilig, stabiel en welvarend te houden. Dat gaan wij doen. Nu is het tijd om samen aan de slag te gaan voor Nederland! Wij nodigen je van harte uit op vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei in Congrescentrum Papendal (Papendallaan 3, Arnhem) voor het Voorjaarscongres.

Tijdens deze dagen kijken wij terug op de Tweede Kamerverkiezingen. Op vrijdagavond zal partijleider Mark Rutte de aanwezigen toespreken. Ook staan wij dit congres stil bij het vertrek van Kamerleden die na de verkiezingen afscheid hebben genomen van de politiek. We vieren een prachtig resultaat maar kijken ook vooruit, de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 naderen al snel.

Aanmelden

Aanmelden voor het Voorjaarscongres kan via MijnVVD vanaf vrijdag 24 maart tot en met vrijdag 12 mei 2017 12:00 uur. (www.MijnVVD.nl, ‘Evenementen’).

Hebben wij jouw aanmelding voor het congres voor 8 mei 12:00 uur ontvangen, dan ontvang je in de week van de Algemene Vergadering jouw stempas (indien stemgerechtigd) thuis. De stempas wordt eenmalig verstrekt, dus vergeet deze niet mee te nemen naar het congres.

Congresstukken en leeswijzer

Het programma, de agenda en de bijlagen voor het Voorjaarscongres vind je vanaf zaterdag 25 maart op www.vvd.nl/av. Op vrijdag 12 mei wordt de leeswijzer gepubliceerd.

Wij zien je graag in Papendal!