Smart Mobility-Bezoek met VVD aan Sweco Nederland op 14 juni

Kennismaking met Sweco en hun aanpak van 'smart mobility'. Voor leden en niet-leden. Geef je op door een bericht te sturen aan secretaris@vvd-debilt.nl. Inloop vanaf 19.30 uur, start programma om 20.00 uur. Een programma volgt.

Over Sweco

Sweco ontwerpt en ontwikkelt de samenlevingen en de steden van de toekomst. Ons werk leidt tot duurzame gebouwen, efficiënte infrastructuur en toegang tot elektriciteit en schoon water. Met 14.500 medewerkers in Europa bieden wij onze klanten voor elke situatie de juiste expertise. Sweco voert jaarlijks projecten uit in 70 landen verspreid over de hele wereld. Sweco is het grootste architecten- en ingenieursadviesbureau in Europa, heeft een omzet van circa 1,7 miljard euro en is genoteerd aan de Nasdaq Stockholm. Het hoofdkantoor van Sweco Nederland is gevestigd in gemeente De Bilt.

Electrisch rijden en Bilts Energie Akkoord

12 april zijn tien nieuwe BMW i3’s afgeleverd op het hoofdkantoor van Sweco Nederland in De Bilt. In 2025 wil Sweco 50% van haar wagenpark elektrisch laten rijden. Met de aanschaf zet Sweco een eerste stap om deze mobiliteitsambitie waar te maken.
Vorig jaar heeft Sweco samen met gemeente De Bilt, energiecoöperatie BENG! en andere Biltse organisaties met de ondertekening van het Bilts Energie Akkoord de ambitie uitgesproken om in 2030 energieneutraal te zijn. De keuze van Sweco om 50% van haar wagenpark elektrisch te laten rijden, sluit hier mooi bij aan.

Aanmelden

Geef je op voor het bezoek op woensdagavond 14 juni door een bericht te sturen aan secretaris@vvd-debilt.nl