Gemeenteraadslid? Waarom zou je dat willen worden?

Volgend jaar zijn er in heel Nederland weer verkiezingen voor de gemeenteraad. Natuurlijk ga je stemmen. Maar heb je er wel eens over gedacht om zélf op die lijst te staan? De VVD is ook in in De Bilt namelijk altijd op zoek naar enthousiaste mensen die zich willen inzetten voor hun woonplaats.

Want dat is precies wat je doet als gemeenteraadslid: je bent iedere dag bezig om jouw gemeente of dorp beter te maken. Je praat met mensen om erachter te komen waar zij in hun buurt tegenaan lopen. En vervolgens probeer je het voor ze op te lossen. Van kleine verbeteringen in de straat tot grote projecten om de gemeente vooruit te helpen: jij hebt de kans om het verschil te maken!

Als gemeenteraadslid vervul je de meest eervolle functie die er bestaat. Je bent volksvertegenwoordiger. Jij komt op voor mensen in jouw gemeente of dorp. Niet met een ver-van-mijn-bed-show, maar juist heel concreet. Heb je er al zin in?

Neem bij voorbeeld contact op met iemand van het bestuur van VVD De Bilt, zie https://debilt.vvd.nl/mensen