VVD Zomerborrel op 'Stal Den Eijck' geslaagd!

VVD De Bilt en VVD Zeist organiseerden gezamenlijk afgelopen zaterdag een zomerborrel op Landgoed Vollenhoven. Het werd gehouden bij de boerderij aan de overkant van het landhuis: ‘Stal den Eijck’. Een mooie locatie op de grens van De Bilt en Zeist. Naast VVD-leden was een ieder uitgenodigd, inclusief bedrijven.

© Hans Lebbe, HLP images

Aan deze oproep had menigeen gevolg gegeven en was naar Den Eijck gekomen. Vertegenwoordigers van het bedrijfsleven zoals Zakelijk Zeist Onderneemt!, Horeca Nederland afdeling De Bilt-Zeist en een aantal vertegenwoordigers van diverse bedrijven. Ook Jacqueline Vaessen (lid Provinciale Staten), burgemeester Sjoerd Potters (gemeente De Bilt), evenals diverse raadsleden van De Bilt en Zeist, behoorden tot het gezelschap.

Dick de Jong (voorzitter VVD De Bilt) benadrukte dat hij de samenwerking tussen De Bilt en Zeist erg belangrijk vindt. Daarnaast is het goed te horen hoe het politieke reilen en zeilen in de beide gemeenten verloopt. “Zo kunnen we van elkaar leren,” was zijn stellige indruk.

Bron: De Bilt in Beeld, Hans Lebbe

Andere foto's zijn te zien én te bestellen op: De Bilt in Beeld