Zondagopenstelling: Niet doen of hoog tijd?

Datum en tijd: Dinsdag 23 juni 2015 om 20.00 uur, locatie: MaCLOUD Gallery, Julianalaan 1, 3722 GA Bilthoven (onder Bilthovense Boekhandel)

Een avond over de mogelijk verdere verruiming van de openingstijden van de winkels in de gemeente De Bilt. De VVD wil dat ondernemers de vrijheid hebben om zelf te bepalen of ze wel of niet opengaan. Zoals bekend zijn VVD en D66 voorstander van het verruimen van de winkelopeningstijden, met name op de zondag.  Maar willen alle winkels wel open, en moet dat dan? Dwingt de regio ons om hierin mee te gaan?  Of vinden inwoners het juist betuttelend dat de gemeente de openingstijden beperkt?

Er zijn vele varianten mogelijk. Om uw mening te horen organiseren VVD en D66 deze avond. We nodigen alle inwoners van de gemeente De Bilt van harte uit om hierover mee te praten.

Deze avond zullen ook enkele sprekers hun ideeën en ervaringen delen en er is ruime gelegenheid voor vragen en uitwisseling van gezichtspunten door voor- en tegenstanders. Visies van lokale ondernemers komen aan de orde, de Biltse Ondernemers Federatie (BOF) is vertegenwoordigd met Evert ten Kate en de centrummanager van Zeist-centrum, Fons Pennings, vertelt ons over zijn ervaringen daar met de zondagopenstelling.

Graag tot dinsdagavond 23 juni om 20:00 uur!