Romana Engeman, lijst 1 nummer 12

Wij vinden het fantastisch wonen, werken, leren en recreëren in onze mooie provincie Utrecht. De VVD wil dat graag zo houden, en ik denk dat het zelfs nog beter kan. Ik knok voor: - Belastingbetalers door vooral te investeren in economische en ruimtelijke ontwikkeling, bereikbaarheid, natuur en landschap en cultuurhistorisch erfgoed; - Ons cultureel erfgoed dat we moeten beschermen, promoten en ontwikkelen; - Studenten, scholieren en ondernemers door beter samen te werken met scholen van alle niveaus en bedrijven.

Romana Engeman heeft er plezier in om een gezamenlijk doel te bereiken door samen te werken, te verbinden en organiseren. Zowel in haar werk als belangenbehartiger voor ondernemers als in haar vrije tijd. Met de Open Monumentendag en het Online Museum De Bilt draagt ze bij aan het behoud en het kunnen beleven van ons erfgoed . ‘We zijn samen verantwoordelijk voor de vitaliteit en kwaliteit in onze samenleving!’</