VVD ON TOUR: Zaterdag 14 maart

Zaterdag 14 maart belooft een mooie en drukke dag te worden. We starten met onze aanwezigheid op het Maertensplein in Maartensdijk, de Hessenweg in De Bilt, en de Kwinkelier in Bilthoven. Een campagnebus met VVD kandidaten voor Provinciale Staten Utrecht komt in de middag naar De Bilt om de sfeer in onze mooie gemeente te proeven.

Zaterdag 14 maart belooft een mooie en drukke dag te worden. We starten met onze aanwezigheid op het Maertensplein in Maartensdijk, de Hessenweg in De Bilt, en de Kwinkelier in Bilthoven.  Een VVD campagnebus met VVD kandidaten voor de Provinciale Staten komt naar De Bilt om de sfeer in onze mooie gemeente te proeven.

Ze worden vergezeld van onder andere Tweede Kamerleden. U zult hen rond 15:00 uur aantreffen in centrum Bilthoven. VVD De Bilt heeft twee eigen kandidaten bij de komende verkiezingen: voor Provinciale Staten is dat Christiaan van Nispen tot Sevenaer uit Bilthoven, en voor het waterschapsbestuur Stichtse Rijnlanden (HDSR) is dat Joël Scherrenberg uit De Bilt. Jacqueline Vaessen, ook VVD kandidaat Provinciale Staten, verhuist binnenkort naar gemeente De Bilt. VVD Provincie Utrecht heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de veiligheid en bereikbaarheid van De Bilt, met onder andere een bijdrage voor nieuwe tunnels onder het spoor en bij de Utrechtseweg.

Het doel van het bezoek is om de contacten aan te halen en de VVD ideeën aan iedereen die het wil horen, kenbaar te maken. Natuurlijk kunnen tijdens het bezoek ook vragen worden gesteld aan de VVD’ers.

De boodschap van VVD provincie Utrecht is: ‘Koersvast’. De VVD ziet zich als de partij die zorgt voor werk, een groeiende economie, betaalbare zorg en veiligheid.

Het VVD verkiezingsprogramma voor Provincie Utrecht en alle VVD activiteiten in de regio kunt u vinden op www.vvdpsutrecht.nl

Het VVD Verkiezingsprogramma voor Waterschap HDSR staat op www.hdsrverkiezingenvvd.nl